tisdag 6 november 2012

Yogurt&Crepes

Nuuu sitter jag på ett cafe som serverar gooood frozen yogurt och crepes med nutella och en massa gott! :)) nam. Här får man även Wifi hihi. Vet inte när vi får tillbaka vårt Wifi i skolan, men hoppas på denna vecka... de skjuter bara upp det hela tiden. När vi får tillbaka det är jag i himlen!! I swear to God. Idag har vi bokat flygbiljetten till Honolulu, Hawaii. Jag är verkligen påväg!!! Såååå glad! Idag känner jag mig verkligen lycklig igen, jag vet inte varför men solen skiner och jag har fina människor omkring mig så varför inte vara glad. Endast 6 veckor kvar, hjälp. Jag har förstått nu hur mycket jag har förändrats som människa och hur mycket jag har lärt mig om mig själv under min tid här. A trip is the only thing that you buy and get back more from. Nu ska jag gå tillbaka upp till skolan, uppför backen - kämpa kämpa! Ha det bra alla! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar