onsdag 14 november 2012

Don't you worry child.

Väntar på veckoslutet, det blir så roligt! På fredag ska vi se den nya Twillight-filmen och på lördag åker vi till Washington, jippiiii!! :) Fick höra att min rumskompis kanske är påväg att flytta ut ur mitt rum? Fick höra det av hennes kompis och inte henne själv... nåväl, kanske jag får nån ny snart då. Eller så får jag vara ensam en stund. Haha. Jag väntar såååååå på att få åka till Hawaii!! Det blir så awesome, och till skillnad från här så har jag en egen toalett och en egen kokvrå i rummet. Det kommer ju kännas som om jag är på semester! ;) Det känns även konstigt eftersom Debora åker hem på lördag.. En konstig känsla eftersom jag inte kan förstå att jag kanske aldrig mera kommer se henne, och om jag ser henne så är det lääänge lääänge dit.. I en situation som denna så är det verkligen bra med Facebook. :) 

Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin, nyt. Seuraavat kaksi kuukautta, matkin Honolulun aurinkoo. ;) Sabuli, ajattelen sua kun mä kuulen tän biisin! <3 





Honolulu, Oahu, Hawaii <3

3 kommentarer:

  1. Hej, har läst din blogg du har gjort mycket saker i new york. Skulle också vilja vara där!!! Och snart far du till hawaii! TYcker du om twillight?? Mina kompisar kommer också att gå och se på twillight men jag tycker inte om den filmen så mycket.Har du shoppat mycket??? Du är väldigt fin och söt och du har ljuvligt hår!!! Jag kommer att läsa din blogg varje dag från idag!! Så nu måst du bara skriva på!! Jag fick linkken till din blogg via Petsku. Det skulle vara kiva om vi skulle kunna tala mera??!! Jag är inte Facebook tyyppin men jag har gmail!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen jag glömde att berätta vem jag är!! Jag är din kusin, din mammas brors barn.
      Jag är tolv år och heter Jasmin.

      Radera
    2. Hejjj!! :) Länge sen.. Joo nog tycker jag om twillight helt sådär okej men int e de nån favorit, ska se den nya filmen idag faktiskt! Nog har de blivi lite shopping jo, allting e så mycke billigare här än i Finland! :) Tack så mycket, du e också söt! Va roligt att du läser min blogg, haha joo ja ska nog skriva så mycket jag hinner! Aj Petsku marknadsför, de e ju bra! Vi kan nog tala mera om du vill, du kan ju skicka ett email till ika_gustafsson@hotmail.com om du vill :) ha det bra!

      Radera