söndag 11 november 2012

Städdag.



Idag har jag bara chillat, städat rummet och gått på gym. Den nya James Bond-filmen Skyfall får vänta tills imorgon! Det går nämligen inga bussar till Palisades Mall på söndagar och taxi är för dyrt.. Så det får bli tills imorgon :) Ser verkligen framemot filmen eftersom alla har sagt att den var jättebra!! Jag är verkligen jättelycklig med min träning just nu, har inte haft sådan här motivation och glädje av att träna som jag har nu på 2 år haha. Det känns bra :) jag älskar att springa och gå. Jag har även tänkt lite över min hemkomst nu, och jag har nog nästan kommit fram till att jag skippar Miami för denna gång och åker hem direkt.. Miami kan jag ta en annan gång, har nämligen planerat att jag kommer tillbaka och gör en Roadtrip across USA när jag är över 21 någongång med nån vän. De sku va roligt :) Så jag tror det blir så att jag startar från Hawaii den 9.3.2013, framme i New York 10.03.2013, spenderar dagen i NYC och tar farväl av staden en sista gång innan jag samma kväll åker vidare till Helsingfors i mitt kära Finland. Och är framme på morgonen den 11.03.2013. Man borde nog säkert boka biljetterna snarast möjligen, så att priserna inte går upp. Det är mycket billigare att åka från Hawaii till New York och därifrån hem, än direktflyg från hawaii hem. Man sparar ca 1200 euro på det just nu faktiskt såg jag, så det är en stor skillnad. Imorgon är det en ny vecka igen då, och denna vecka har jag varit här 8 veckor!! 4 veckor tills jullov, snart ses vi mamma o pappa o andreas!! :) Nu ska jag titta på lite serier och sen gå och sova, har varit väldigt trött idag.. vet inte varför. Imorgon är det måndag igen, jag älskar måndagar för första gången i mitt liv här haha! Börjar sent och slutar tidigt och har Journalism on film (klarspråk: vi ser bara på film)! Hoppas ni har en bra vecka allihopa!
God natt! 

jag o min jätte *ähum* intressanta bok jag ska läsa i skolan.. allt är skrivet på 1800talet, min favvis. not.
saknar min lilla baby! kitte förlåt mig för att jag är borta så länge, du har min tillåtelse att ignorera mig i en vecka om du vill denna gång, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar