tisdag 13 november 2012

Bowling!

Har haft en trevlig kväll idag i Palisades mall med några vänner :) Vi bowlade och åt hot wings, jag är fortfarande lika dålig på bowling som jag var förut. Haha. Vi gjorde detta för att få spendera en sista kväll med Debora som lämnar oss på lördag, hon åker alltså hem. Det är så konstigt att människor far hem.. 2 månader har redan gått, jag kommer ihåg i början då jag och Debora var ute och joggade tillsammans och pratade om att det är länge kvar ännu tills hon far hem. Och nu är det på lördag.. helt underligt. Kommer sakna henne men jag önskar henne massor av lycka till i framtiden! :) You're a wonderful person Debora, kisses! Idag beställde även pappa min flygbiljett från Hawaii till New York, och jag ska beställa min hembiljett från New York till Helsinki inom Decembermånad, bara min skatteåterbäring kommer...hehe. Nu är klockan mycket och jag måste sova, skola imorgon igen. God natt på er! 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar