söndag 4 november 2012

Worst week in my life.

Imorgon har det gott exakt en vecka sedan Hurricane Sandy utbrot och sedan dess har det verkligen inte varit roligt.. Vi har varit utan el, internet,vatten, varme osv. Nu e allt nestan tillbaka igen, forutom trodlosa internetet. Som ni kanske marker do jag inte kan anvanda vissa bokstaver. Internetet ar dock tillbaka imorgon eller po tisdag igen, sager de. Det hoppas verkligen jag med. Forra veckan var annars inte heller rolig, eftersom jag hade migran och det hande en massa andra saker. Den avslutades inte heller so hemskt roligt idag. Min iPhone blev stulen do jag sov. Min roommate hade vel glomt att losa dorren igen.. jag var hysterisk po morgonen och har sekert inte grotit sohar mycket po flera or. Jag tror dock ockso att detta var en reaktion po allting som har hent under mina 2 forsta monader har.. och allting kom ut tillika. For jo, nesta vecka har jag verkligen varit har i 6 veckor och jag har 5 veckor kvar nu tills mitt jullov borjar och en vecka efter det kommer mina mina foraldrar, och en vecka efter att de har okt so oker jag till Honolulu,Hawaii for mina sista 2 monader. Tiden gor verkligen fort, men denna vecka kan jag verkligen inte saga att har gott fort. Denna vecka har kents som 1 monad eller nogonting. Jag hoppas bara att min forsakring tecker min telefon om de inte hittar den.. Annars vet jag inte riktit vad jag gor for jag har nog inte rod med en ny. Men vi for se imorgon, imorgon har jag mycket att gora. Mycket att fo reda po. Mycket att tenka ut. Men det ar okej, for det ar svar som jag vill ha. Saknar er alla dar hemma jettemycket och jag ar ledsen for att jag inte har kunnat uppdatera!! Men efter att Wifi ar okej igen so ar det vanliga rutinen som galler igen. :)
God natt po er och holl tummarna for mig! (om ni vill)


Photo: Never again... or? ;)
Jag och Nadja po den lokala baren The Huddle. Nu ska vi nog ha en liten paus med det tror jag..


Carries lagenhet fron Sex and the city, stackars kille som bodde dar..

Vi sog aven Lindsay Lohan i Greenwich village! Min forsta kandis haha.
Lagenheten fron FRIENDS!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar