onsdag 7 november 2012

4 MORE YEARS!!

SUPERMEGAGRATTISAR TILL BARACK OBAMA!!! Den rätte mannen för jobbet. Jag drömde en mardröm om att Romney vann haha, men när jag loggade in på facebook på morgonen så fick jag nog svart på vitt att det var Obama som hade tagit segern. Jag är så glad för hans och detta lands skull! Jag vill verkligen se att USA strävar framåt och inte bakåt, saker är påväg att bli riktigt bra här. Men ni har ännu en lång väg att gå om ni ska bli som mitt hemland.. ;) Imorgon ska jag ha en presentation om Finland, får se hur det går! Jag brukar vara en liten klumpeduns då det kommer till att ha muntliga framföranden, som alla mina gamla skolkamrater säkert känner till. Vi hade en liten snöstorm här idag och nu är det värsta Winter Wonderland här, haha. Helt mysigt. Nu ska jag till gymmet och sedan tvätta lite kläder, ciao! 

WOHOOOO!!!! In your face, Romney! 

En bild på mig och Nadja påväg till Boston 2 veckor sen med Greyhounden.

Mitt ansikte när jag såg att det snöade!! Jippiiiiii!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar