torsdag 8 november 2012

En torsdag utan The Huddle.

Idag har jag bestämt mig för att INTE gå till den lokala baren för en gångs skull, haha. Måste spara pengar och orkar inte vara trött i skolan varje fredag.. Förra torsdagen var mer än nog. Idag har jag och Nadja köpt biljetterna till vår lilla utflykt till Washington nästa veckas lördag!! :) Wiiii! Måste bara kolla upp va allt man borde se där... Printade även ut flygbiljetten till Hawaii... ;) Denna vecka far några av mina klasskamrater hem och det känns lite konstigt faktiskt.. Vi har endå varit en ganska trevlig klass med många olika personligheter!! Jag kommer nog sakna min klass och min lärare, Anne-Marie! Jag ska lägga upp en bild på min klass så fort som min klasskamrat har lagt upp den på facebook. Idag har jag kommit på någonting bra, jag har funderat på varför det inte känns som förut med vänner osv. Men idag kom jag på att jag inte är här för att hitta några bästa vänner, de har jag redan hemma. Och man behöver inte åka halva jordklotet irunt för att hitta dem, för jag har redan hittat de mest underbaraste människorna som finns! O dom finns hemma i Ekenäs,Helsingfors o Åbo :) Men, jag har ju iaf hittat vänner här som jag säkert kommer ha kontakt med för resten av livet och det är jag glad för. Jag är iaf lycklig för att jag kom på detta idag, vet inte riktigt varför men det känns bättre nu. 1 månad och 14 dagar tills min fina familj kommer! Ser sååå framemot det! Imorgon ska jag och Nadja gå och se Flight på bio, och jag ska köpa en kamera :) På lördag blir det troligtvis Manhattan och på söndag ska jag och Jonas (och säkert nån annan också) se Skyfall. 
Ha ett fint veckoslut allihopa! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar