måndag 19 november 2012

November.

Det slog mig idag, VART HAR NOVEMBER FÖRSVUNNIT?! Nästa veckas lördag är det redan December!! Herregud. På torsdag är det exakt en månad tills min familj kommer hit och endast 3 veckor kvar av min skola i New York.. Jag kommer att sakna min klass och skolan.. Idag började en ny vecka igen och denna vecka ska jag eventuellt beställa biljetter för en basketballmatch, hoppeligen New York Knicks mot Chicago bulls men vi får se! Sedan ska jag även kanske boka biljetter för att åka till Toronto ett veckoslut och se The Niagara Falls :)! Fick även ett trevlig email idag. En familj har valt mig för att komma till deras hem på torsdagskväll (Thanksgiving) för att äta middag med dem! Det blir jätteroligt, eftersom jag får vara med om den amerikanska traditionen med den fyllda kalkonen osv på Thanksgiving! Förutom detta ska jag försöka spara pengar och träna,träna,träna. Imorgon är min sista skoldag denna vecka, haha. Så jag har massor av tid att träna! Jag har inte fått någon ny roommate ännu, men det är okej haha. Har ju bara betalat för ett Twinroom och ett Singleroom är sjukt dyrt, så egentligen så sparar jag ju massor av pengar på detta! Hahah. Ha en trevlig vecka allihopa och var tacksamma över det ni har! Happy Thanksgiving!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar