onsdag 21 november 2012

Holiday preparations!

Idag var första lediga dagen denna vecka, nästa lektion har jag nästa veckas Måndag! Sköööönt. Jag åt en sen frukost, gick ner till stan för att utföra lite bankärenden och även hitta något att ta med mig till Thanksgiving middagen imorgon! De hämtar mig imorgon från skolan, ska bli intressant att se hur många människor som kommer vara där och vad de bjuder på! :) Jag köpte iaf lite kakor, de såg goda och lite festliga ut så jag tänkte att jag skulle ta det istället för pumpkin pie som säkert alla tar med haha. Sedan har jag även städat mitt rum, och nu mår jag mentalt bra här igen. Jag fick även ett trevligt paket idag från mina föräldrar, de hade skickat finskt godis till mig.. Jeee!! Tack mamma o pappa! :) Idag ska vi boka biljetter till en basketboll match i December som äger rum på Madison Square Garden med New York Knicks vs Brooklyn Nets. Det blir roligt! Efter det ska jag spela lite sims och sedan gå och sova. Blir tidig uppväckning imorgon eftersom jag ska åka för att se Macy's Thanksgiving Parade! Sedan tar jag tåget hem för att skypa med mina föräldrar och göra mig i ordning för min middag. Det blir intressant! :) 
Så, happy holidays till er alla! 

Cookies! <3
FINSKT GOOODIS! 
Passade även på att köpa mig en egen julkalender. (Hur gammal var jag nu igen..?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar