fredag 9 november 2012

Ny kamera!

Min fina nya kamera, hihi.

Tjenaaa! Idag har jag varit i Palisades Mall igen, gillar verkligen den mallen! Jag köpte en ny kamera, en Canon Powershot A2300. Jag gillar den verkligen! :) Min första riktiga egna kamera, hihi. Sedan gick jag och Nadja på bio och såg Flight. Den var väldigt tragiskt men jättebra. Har även tränat i gymmet idag och jag har gått ner ½ kilo på 3 dagar såg jag, det var ju positivt. Måste keep up the good work, så blir det nog bra tills Hawaii! Nu är jag såååå trött att jag ska se ett avsnitt av Solsidan och sedan sussa sött, imorgon bär det av det Manhattan med Nadja och troligtvis Empire state building!! :) 
Ha ett bra veckoslut, gonatt!

Första bilden tagen med nya kameran!

Inte ett så vackert objekt som precis har varit och tränat, men whatever.

Testfoto. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar