fredag 16 november 2012

Inatt till Washington!

Idag gick jag gråtande längs alla butiker i Palisades mall för att gå och se den nya Twillightfilmen. Debora lämnar oss nämligen imorgon och åker tillbaka till Schweiz.. Jag hatar att säga hejdå, brukar oftast kunna hålla mig från gråt men denna gång kunde jag faktiskt inte. Jag började tänka att vi kanske aldrig mera kommer att ses, men vi ska försöka hålla kontakten via Facebook och Skype. Alla trodde nog säkert att jag var nån die hard- fani av Twillight när jag grät redan när jag gick in, men det gör inget. Haha. När jag kom tillbaka till campuset såg jag att min rumskamrat hade flyttat ut. Jag är ensam i rummet nu, yaaaayyy!! Men endast för en liten tid framöver tror jag... hoppas nu att min nästa roommate e kiva. Jag flyttade även ner till den nedre sängen, äntligen!! Ahh, ska bli så skönt att få sova där. Men det får bli först på . Nu ska jag göra mig klar för avgången till Washington. Vi är en stor grupp så jag tror att vi kan ha det hur kul som helst. Washington D.C. you better be ready for us!  Ha ett bra veckoslut allihopa! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar